פרסים

REVIEWED.COM

האתר Reviewed.com מספק את הסקירות המקיפות, הבלתי תלויות והמהימנות בשוק. הוא מאפשר לצרכנים לקבל החלטות רכישה מושכלות יותר. המעבדות שלו בודקות מאות מוצרים מדי שנה באמצעות שימוש בבדיקות תקניות ומדעיות. רק מתי מעט נפלאים מספיק כדי לזכות בפרס 'מוצר השנה'. מכונת הכביסה הקומפקטית WM 87120 NBL00 של Blomberg זכתה בפרס 'מוצר השנה' מטעם האתר Reviewed.com במשך שנתיים ברציפות (2013-204).

ENERGY STAR

תו המוצר היעיל ביותר אנרגטית לשנת 2015 מטעם תכנית ENERGY STAR הוא יוזמה חדשה המבדילה מוצרים המספקים יעילות אנרגטית יוצאת דופן יחד עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר. זהו פרס המייצג באמת את המיטב שבתכנית ENERGY STAR. הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה (EPA) זיהתה מדיחי כלים נבחרים של Blomberg כיעילים ביותר אנרגטית לשנת 2015 מטעם תכנית ENERGY STAR.

REVIEWED.COM

מייבש הכביסה בטכנולוגיית משאבת חום ללא צינור פליטה DHP24412W ודגמי מכונות הכביסה הקומפקטיות _x000B_WM 98400SX של Blomberg נבדקו וזכו בפרס 'בחירת העורכים' מטעם האתר Reviewed.com.

פרס Reddot Design

פרס Reddot Design מדורג בין תחרויות העיצוב המובילות בעולם והוא מזוהה באופן בינלאומי כחותמת לאיכות. מדיח הכלים הלוגיטרוני GSN 1580 XB של Blomberg זכה בפרס Reddot Design המאשר שהוא מכשיר חשמלי חדשני עם תכונות עיצוביות יוצאות דופן.

ENERGY STAR

הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה (EPA) היא סוכנות ממשלתית אמריקאית האחראית על הגנת בריאות בני האדם והסביבה, באמצעות כתיבה ואכיפה של תקנות המבוססות על חוקים שהועברו על-ידי הקונגרס. תו המוצר היעיל ביותר אנרגטית מטעם תכנית ENERGY STAR הוא יוזמה חדשה המבדילה את המוצרים היעילים ביותר אנרגטית בשוק על-ידי הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה (EPA). מאמץ זה מזהה את המוצרים היעילים ביותר אנרגטית מתוך אלה הזכאים לתו ENERGY STAR בקטגוריות מוצרים ספציפיות.

ENERGY STAR

תו המוצר היעיל ביותר אנרגטית לשנת 2014 מטעם תכנית ENERGY STAR הוא יוזמה המבדילה את המוצרים בעלי היעילות האנרגטית הטובה ביותר מבין כל המוצרים הזכאים לתו של ENERGY STAR. מוצרים יוצאי דופן אלה מייצגים את חוד החנית של מוצרים יעילים אנרגטית בשנה זו. תו המוצר היעיל ביותר אנרגטית מטעם תכנית ENERGY STAR הוא יוזמה חדשה המבדילה את המוצרים היעילים ביותר אנרגטית בשוק. מאמץ זה מזהה את המוצרים היעילים ביותר אנרגטית מתוך אלה הזכאים לתו ENERGY STAR בקטגוריות מוצרים ספציפיות. קטגוריות המוצרים נבחרו וקריטריוני הזיהוי בוססו כדי להבטיח שהמוצרים המקבלים הכרה זו מדגימים ביצועי יעילות יוצאי דופן באמת, מהווים השראה או כאלה העונים על הדרישות של צרכנים המודעים לסביבה ושל חובבי טכנולוגיה כאחד.

Superbrand

Blomberg נבחרה כאחת ממותגי ה- B2C החזקים ביותר בדנמרק על-בסיס ניתוח שבוצע על-ידי Research International בקרב 2,100 איש, בשילוב עם הערכות ממועצת B2C Superbrand הדנית המורכבת מ-18 מומחים חשובים וידועים.